Premia Lumehelbekese lansseeringPremia Lumehelbeke 2Premia Lumehelbeke 3

Louder aitas koostöös reklaamiagentuuriga Utopia lansseerida Premial uue Lumehelbekese jäätise, mis valiti Best Marketingi poolt 2019. aasta 15. nädala nädala kampaaniaks.

Louder vastutas lansseerimisürituse idee ja organiseerimise eest. Kuna jäätise nimi on Lumehelbeke, siis otsustasime läheneda humoorikalt. Kaasasime asjatundjana Eesti kõige humoorikama kirjaniku Mart Juure, kes täheldas üles kõige levinumad lumehelbekesed. Ajastasime lansseerimise naljapäevale 1. aprillil ning kutsusime ajakirjanikud “Lumehelbekese” jäätise ja Mart Juure uue raamatu “Lumehelbekeste välimääraja” esitlusele uhiuude Rahva Raamatu resto-kauplusse Telliskivis. Juure raamat “Lumehelbekeste välimääraja” oli eksklusiivselt saadaval vaid esitlusüritusel ja edasi tegutsevad raamatu tegelased Lumehelbekese pakenditel.

Ürituse üks eesmärke oli jäätise turule toomisel uudiskünnis ületada. Eesmärk sai kenasti täidetud ja uudis jõudis telesse ja teistesse olulisematesse kanalitesse.