Piret Järvis adidasega Ööjooksul

16.08.2014

Louder’i korraldatud uue adidas boost jooksuvaristuse PR ja promokampaania

Tippjooksjad Lily, Liina ja Leila Luik aitasid ajakirjanik Piret Järvisel suvel 2014 heasse jooksuvormi saada. Esimeseks proovilepanekuks valis Järvis 16. augustil toimuva ööjooksu, mis oli talle esimene jooksuvõistlus pärast põhikooli. Ööjooksuks valmistudes soovitasid õed Luiged treeningute arvu vaikselt tõsta. Samuti valida õige varustus, mis peab toetama treening- ja võistlustegevust. “Kahed jooksujalatsid kindlasti, ühed rahuliku jooksu jaoks ja teised kiirema jooksu ning võistluse jaoks. Lisaks riietus, mis arvestaks meie kliimat – treenimiseks pluss 30 kraadiga ja miinus kümne kraadiga,” laususid õed Luiged.

Õige ja õdede Luikede soovitustele vastava jooksuvarustuse tagas Piretile adidas.

Ööjooksul said kõik soovijad adidase telgis ennustada oma jooksuaja. Elu esimesel jooksuvõistlusel osalenud Piret Järvis jooksis oma ennustatud ajast 5 minutit kiiremini. “Koos joosta oli oluliselt lihtsam ja lõbusam kui üksi. Raja ääres olid ergutusbändid ja tantsugrupid, lisaks möödud vahepeal ise ja mööduvad kiiremad sinust, mis teeb olukorra palju põnevamaks” rääkis Järvis. “Ehkki ma olin rahvajooksu suhtes alguses skeptiline, kuna massiüritused mulle reeglina väga ei meeldi, siis praeguse positiivse kogemuse taustal asun igal juhul suure õhinaga sügismaratoniks ja pikemaks distantsiks valmistuma,” kinnitas Järvis.

Kampaania sisaldas endas Facebooki kampaaniat, PR tegevust, promotegevust Ööjooksul. Tulemuseks oli 15 meediakajastust, eraldi video ja lugude sari Delfi Liikumise rubriigis, üle 2000 osaleja Facebooki kampaaniates, Facebooki kampaaniate reach üle 200 000 inimese, toodete müügi kasv.

Vaata kampaania pilte SIIT, SIIT ja SIIT.