Sõnum tuleb enne kanalit

Louderi ülesandeks on leida igas olukorras kõige efektiivsemad turundusmeetodid ning viia need ellu võimalikult innovatiivselt ja efektiivselt. Meie arvates ei ole mõistlik, kui turundusjuhil peab olema hulk erinevaid agentuure, mis tegelevad samade probleemide lahendamisega.

  • Mida rohkem erinevaid agentuure, seda rohkem raha kulub.
  • Mida rohkem erinevaid agentuure, seda rohkem aega kulub.
  • Mida rohkem erinevaid agentuure, seda laialivalguvamad sõnumid ja ideed.
  • Mida rohkem erinevaid agentuure, seda väiksem fookust ühele suurepärasele ideele või sõnumile.

Oleme veendunud, et peale oma toote ja teenuse arendamist peaks iga ettevõte keskenduma pigem sellele, et kellele ja mida ta soovib öelda.

Kui Sulle on seni räägitud, et “media is the message”, siis me võime Sind rõõmustada, et enam ei ole see nii. Tänapäeval on saadaval rohkem kanaleid kui kellelgi vaja ja paljud neist maksavad ainult murdosa “vanade traditsiooniliste” kanalite hinnast. Seega ei ole küsimus enam selles, millist kanalit pidi oma sihtgrupiga suhelda, vaid selles, mida neile rääkida. Rääkida nii, et nad kuulaksid, sellest hooliksid, su jutule reageeriksid ja sinuga vastu suhtleksid. Lõpuks loomulikult ka ostaksid.

ESMALT KESKENDUME IDEELE JA SIIS KANALILE!
Louder on strateegiaagentuur. Louder on reklaamiagentuur. Louder on üritusturundusagentuur. Louder on PR-agentuur. Louder on digiagentuur. Louder on loovagentuur, meediaagentuur, promotsiooniagentuur… Ennekõike on Louder täpselt see üks agentuur, mida Sa vajad. Võta meiega ühendust.